6 de març del 2004

Ho he trobat al correu...

Avui he obert el correu hi he trobat un missatge de l'Iván. L'Iván també escriu un diari a Internet.
Ens ha llegit i ens ha enviat unes paraules molt entranyables.
Això és el que ens ha escrit:

Hola a tothom,

primer de tot deixeu-me que us feliciti pel lloc tant maco que teniu a internet. Jo soc una altra persona - potser una mica mes jove que els alumnes d'Els Tarongers - que tambe escriu un diari a internet i em va fer molta il·lusio quan vaig llegir per primer cop totes i cada una dels petits detalls de vida, pensaments o records de tots els que escribiu aqui.

A vegades un troba que el seu mon es molt complicat, que els seus problemes son molt grans i que tot gira al seu voltant. I al cap i a la fi, les meves preocupacions no passen de la universitat i els problemes que podem tenir els joves d'avui dia. I no valorem potser el que significa que desde ben petits sempre s'han preocupat per nosaltres. Es ara quan te n'adones que has de començar a viure que el teu cami te'l fas tu cada dia. I em sento molt orgullos per vosaltres quan veig que havent viscut tants anys com per haver criat fills i els fills del vostres fills, teniu l'empenta i les ganes de voler seguir muntats al tren que es la vida moderna, que no voleu quedar-vos a l'estacio veient com passen fileres de passatgers, ja que heu decidit que vosaltres tambe voleu un bitllet. I em sembla genial.

De nou, enhorabona per l'esforç. Des d'aqui un animo a seguir endavant i amb tantes ganes com mostreu. I estic segur que cada dia que passi, sentireu mes la necessitat de treure tot aquest talent que tants anys heu dut amagat per les lletres.

Una abraçada ben forta per tots els alumnes i una altra pels professors.

Salut, internautes!


Gràcies Ivàn. Des d'ara ja formes part de la nostra capsa de Llapis de colors.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

En aquest espai podeu escriure els vostres comentaris.
Si us plau indiqueu el vostre nom. Gràcies.