12 de juny del 2006

Estem a final de curs i vull explicar la meva opinio durant aquests mesos.
En primer lloc he conegut a les meves companyes i sobre tot a les profesores que sous
molt trempats , i teniu molta paciencia tenint en conte que nosaltres soms una mica dificils
de comprendre.
Jo per la meva part penso tornar al proxim curs si m'accepten.
M'ha quedat molt bona imatge de les excurssions, perque es van prreocupar de mi,
i aixo es molt d'agrair. A proposit d'excurssions, em va agradar molt anar a Montserrat
ja h'avia anat una vegada i ara le trovade diferent molt moderna per el meu gust.
La de Girona le trovada pressiosa,veig que tenen molt de gust per la decoracio floral.
Les esglesies i l'obres arabs tambe em van agradart molt perque formen part de l'historia
de la humanitat.
Moltes gracies per tot, fins el proxim curs. Petons per tothom.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

En aquest espai podeu escriure els vostres comentaris.
Si us plau indiqueu el vostre nom. Gràcies.