3 de juny del 2009

REFLEXIO

Estem acabant el curs. A mi personalment m'ha passat sense donar-me compte, la veritat es que estin pensant que faré despres. Ara tenim tres messos de vacances i no se que faré. El curs ha sigut molt positiu per mi, m'he trobat molt bé amb la gent i amb els professors, he apres i he recordat allo que sabia. He apres informatica que no tenia idea, no sabia ni agafar el ratoli, i ara m'atreveixo a escriure. M'ha passat el temps volant i espero el proxim curs amb ganes. Dels professors no vull que penseu que soc pilota pero tenim que agrair sobre tot la paciencia i la dedicació que tenen amb nosaltres tot i que som adults a vegades som pitjor que els nens petits. Estic esperant el proxim curs i desitjo que sigui tant positu com aquest.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

En aquest espai podeu escriure els vostres comentaris.
Si us plau indiqueu el vostre nom. Gràcies.