3 de juny del 2009

VIVENCIES.

Estem finalitzant el curs i vull escriure un resum de les coss que hem fet i vist.
Hem anat d'excursiò a Olot, m'agradat molt sobre tot el paisatge tan pressios, tant florit, tan verd i tan sà. En aquells moments vaig pensar que estava al paradis, de lo bè que me vaig sentir. També m'agradat molt la granja de las vaques, tan grans i tan netes. Vam fer la degustació dels iogùrs que estan riquisims. Els volcans són impressionants. Besalù es molt antic però es agradable amb els carrers tan estrets i les botigues tan maques, articles de fusta i de terrissa.
Lo vaig pasar molt bè i a l'escola també m'ho he pasat molt bè. Espero que el pròxim curs sigui igual o millor. Desitjo als professors i als meus companys un feliç estiu i molts petons per totes i tots.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

En aquest espai podeu escriure els vostres comentaris.
Si us plau indiqueu el vostre nom. Gràcies.