4 de juny del 2010

Amor de hombre

La musica m'agrada casi tota però la que mes m'agrada es la musica de salo com el pasdoble, el vals, la rumba, la sardana i el country.
Els cantants que mes m'agraden son Juli o Iglésies, Magolo Esbocar, la Pantoc, el Duo Dina mico,Francisca, Serio del arma i molts altres que ja s'han anat com Ro cio Jurado, Ro cio Durca, el Fari, Lola Flores, ect.
La canço que mes m'agrada per ballar es amor de hombre cantada per Julio Iglesias. Les rancheres m'agraden totes i tambe tots els tangos. Es a dir, tota la musica de salo m'agrada.
La meva dona la vaig coneiser quan tenia 14 anys i sempre cantava cansons de Mano lo Escobar i per aiso amb vaig ficsar en ella. Aquell temps erem mol fe-lisos, tot era un cami de roses.

1 comentari:

  1. maria sanchez14/6/10

    Ciscu molt maça la canso. bones vacances.

    ResponElimina

En aquest espai podeu escriure els vostres comentaris.
Si us plau indiqueu el vostre nom. Gràcies.