21 de gener del 2011

Internet i jo

No m'agrada escriure a Internet, ho faig perque participo en un grup que tots ho fan i si jo no ho fes m'hauria de estar sense fer res, per tant la meva participació serà restringida i no em donaré a conèixer. No se que us puc explicar pero no os explicare res de la meva vida privada perqué per algo es privada no per fer-la pública a Internet. A mi m'agrada mes la relacio cara a cara i captar les expressions de l'altra persona i la seva gestualitat. Tampoc m'agrada que un altre persona decideixi per mi. Soc un esperit lliure que valora molt la llibertat i que no tothom ha de fer el mateix perque es la moda o perque tothom ho fa. D'alguna manera ja os he explicat algo. Aixi que em despedeixo molt cordialment. Salutacions i hasta una altra en que algun enigma us explicaré.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

En aquest espai podeu escriure els vostres comentaris.
Si us plau indiqueu el vostre nom. Gràcies.