25 de febrer del 2011

La tormenta de sorra


Aquesta foto em recorda molt un dia que estava en una cuitat que es diu Laiyon, en el meu pais al Marroc. Me'n vaig a visitar la meva tieta, me'n vaig a passejar amb la meva tieta i el meu tiet al Sahara. Hi havia molta sorra. Mentre passejavem vam notar que la sorra es movia sota els nostres peus i de molt lluny veiem la tormenta que s'acostava. Vam entrar al cotxe corrent. Vam quedar atrapats alla mes de dues hores. Des d'aquest dia tinc por a les tormentes de sorra.

2 comentaris:

  1. Angela Luna25/2/11

    Laila tuvo que ser una experiencia muy fuerte ,menos mal que no os paso nada.

    ResponElimina
  2. Mercè25/2/11

    Aquí per sort això no passa. No tenim turmentes de sorra.

    ResponElimina

En aquest espai podeu escriure els vostres comentaris.
Si us plau indiqueu el vostre nom. Gràcies.