6 de maig del 2011

El Préssec

Una vagada vaig anar amb la meva familia a un poble on vivia la meva àvia, m'el vaig passar molt bé amb ells. Vaig sortir jo i els meus cosins que viuen amb ella, vam estar caminant tot el dia pujant per un altre camí baixant per un altre, Vam trobar el meu tiet pel camí i vaig pujar amb ell sobre ruc que tenia. Era molt divertit, vaig passar-m'ho bé amb ell.
I la meva àvia sempre que anava de compre ens comprava moltes coses i per al nit amb tots els meus cosins ens posaven a jugar cartes. Quan jugavem a fora ens vam fixar en un arbre que portava préssec, i l'arbre estava molt alt i per això necessitem enfilar-nos el punt més alt per agafar el préssec. vaig pujar al ruc per agafar el préssec, mentre jo estava agafa-lo la meva cosina va tocar el ruc i va posar a corre, molt ràpid i jo no sabia com parar-lo .
Tenia molta por i va xocar a l'arbre que portava molts prèssecs. Des d'aquell dia no he pujat el ruc.

1 comentari:

  1. Bouchra6/5/11

    Hola Yusra
    Pués no subas más a los arboles.

    ResponElimina

En aquest espai podeu escriure els vostres comentaris.
Si us plau indiqueu el vostre nom. Gràcies.